Nyt silmään tarttu otsikko 6500€ sinun häitäsi varten, Eija
Mut nyt se sit selvis miksei meil ole koskaa mitää hyvää kaapissa, jääkaapissaki on useimmiten vaan valo ja sekin sammuu ku laittaa oven kii. Vaik mie kuin selkä vääränä sitä sapuskaa kotiin raahaan. Sehän on se salarakas kuka kaikki käy hotkimassa napaansa. Ja se ketale viel sotkeeki täällä, jättää kaiken maailman roskapussit lattialle lojuksimaan, täyttää roskilla ja luetuilla lehillä eteisenki lattian. Veis ees ne mennessää tonne Töllönsuolle, miun auto kun voi jäähä kiinni sinne liejuun.
Pitää näköjää ihan alkaa vakoilee et kuka se oikeen on, laittasin laskun perään, enkä kyl ainakaa sen kaa naimisiin menis. Tollanen pelkuri kun ei uskalla ees näyttäytyy.




Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.